lauantai 7. heinäkuuta 2012

Juhannus

Kesä on alkanut!

 Juhannus vietettiin Valkealassa ja heti ensimmäisenä mentiin tietysti 

 TYKKIMÄKEEN!

Siis aivan mahtavaa, mä oon käynyt tuolla viimeksi ehkä +-20 vuotta sitten huvipuistoilemassa! 
Sen jälkeen Kouvolassa on kyllä tultu käytyä muutamana vuotena mutta ihan muista syistä 
(midnight party planet oli joskus kova juttu ;D )

Kassapojan ensin veloitettua hymyillen yhteensä 104€ siitä ilosta,että me päästään joihinkin laitteisiin joihin Lillan ei ilman aikuista pääsisi (okei! mun oli päästävä väärinpäintaloon) mentiin sisälle ja lapsetkin viimein tajusivat mikä se monta päivää mainostettu TYKKIMÄKI ylipäätään on.


Koska rannekkeet oli kerran hankittu niin tokihan sitä piti käydä laitteissakin!
Tai siis mies kävi, mä en uskaltanut halunnut mennä mihinkään yksin. Huomatkaa että kuvan ottaja lapsineen (minä) ovat sijoitettuna tarpeeksi kauas siltä varalta, että joku tai esim. jonkun kenkä tippuu kesken pyörityksen. Henkilökohtaisesti  en voi laitetta suositella (kuka hullu noihin muka vapaaehtoisesti haluaa mennä?) mutta mies kyllä tykkäsi ^_^

Ja tietysti oli päästävä MAAILMANPYÖRÄÄN!
 Koska Kusti-rata on mulle korkeutensa puolesta liikaa (googlella löytyy jos et tiedä mikä se on) eikä työntekijät jakaneet rauhoittavia portilla tarvitseville, oli parasta että mies ja poika menivät sinne ihan kahdestaan.

Onneksi Tykkimäeltä löytyy paljon laitteita ja lapsiakin on kaksi niin mun ei tarvinut yksin mennä jonottelemaan mulle sopivampiin laitteisiin :P Neljä tuntia, hattara ja jätskit myöhemmin lähdettiin väsyneinä pois. Oli kivaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti